Pussified
S4, E4: Emotions flare up when the crew learns of Jerry's (Jack McGee) tragic decision. Tommy's (Denis Leary) manhood is called into question after some embarrassing romantic encounters. Lou (John Scurti) resorts to blackmail as he tries to recruit a new probie for the house's basketball team.