Put On a Happy Face
S6, E1: Heidi’s homecoming is ruined when her mother disapproves of her plastic surgery. Kristin and the girls head to Miami for Super Bowl weekend, but the trip goes sour when her hard partying starts to worry Audrina, Lo and Stephanie.