Сезон 2, серия 2: Off-season practice and conditioning are over, and the Fall season is approaching. The Colorado Buffaloes face an uphill battle against TCU, the formidable 2022 National Championship runner-up. Projections are grim, and critics dismiss the Buffaloes' chances against this powerhouse. However, Coach Prime's relentless spirit ignites a spark in the team.