Сезон 11, серия 2: In this Maggie centric episode, she continues to try to make a positive impression at the hospital but finds herself in extremely unfortunate situations. Meanwhile, Richard continues to hold onto his secret and the doctors work with a dying woman who is being kept alive by her daughter.