The Shannara Chronicles Pykon
S1, E6: On the run from the relentless Reaper, Amberle, Wil and Eretria take shelter in Pykon, a snowy Elvin outpost that houses a grisly secret. Meanwhile, Ander and Slanter make a devastating discovery about the Dagda Mor's forces.