Q and A
S1, E17: The DSR (Department of Special Research), a black ops division of the NSA, has taken Sydney into custody because they believe she poses a risk to national security. Tests have shown she perfectly matches the 500-year-old Rambaldi prophecy of a woman who will "render great power unto utter destruction." FBI Special Officer Kendall questions Sydney before a team of interrogators. While being questioned about her possible ties to the Rambaldi artifact, Sydney makes a shocking discovery that may unravel the mystery of the 500-year-old prophecy.