S1, E1: Bea Farkas, finance reporter at The Daily Post, has a secret relationship with the CEO of ST Bank, Peder Rooth. She realizes that this conflicts with her professional role, but she can’t help herself. Peder is married with children. She receives a tip that the bank is covering up serious problems.