Q&A
S4, E15: Reese tries to protect a software programmer with a mysterious second life, but it’s unclear which side of her life the threat is coming from. Meanwhile, Claire (recurring guest star Quinn Shephard), a young hacker who Finch tired to protect from Samaritan, reaches out to him for help.