Qualitative Spatial Reasoning
S7, E12: Nancy and Silas face off over who controls their drug business, while Andy tries to mediate. Meanwhile, Shane goes to lengths to win back Detective Ouellette’s trust, while Doug tries to keep the SEC distracted from his hedge fund’s illegal activities.