Quantum of Celery / Drink Another Day
Сезон 2, серия 22: Quantum of Celery: Oso helps Audrey learn how to make a healthy snack to take to school. Drink Another Day: Oso's special assignment is to help Athena learn how to drink from the water fountain at her school playground.