MacGyver Quarantine + N95 + Landline + Telescope + Social Distance
S5, E6: During COVID-19's first stay-at-home order, as Mac, Bozer and Riley quarantine together, they try to stop a crime in progress at their neighbor's house. Also, Russ' romantic fling takes on a longer and more complicated turn when they quarantine together.