S3, E4: An unexpected visit from the Coast Guard doesn't go well for two dredges. Hank's megadredge is close to claimjumping on CHRISTINE ROSE's honey hole but it still doesn't mean he'll find gold. Will beginner's luck or an old-timer's experience win the day?