Сезон 2, серия 5: Ayana is quickly reminded of the tremendous pressure she is under to make her family proud, when her father – a legendary music label executive – pays a visit to Midtown. Alex continues to be haunted by her lies to Derek; Star and Simone differ on how best to deal with Brody’s mysterious return; and Noah faces a tense encounter with the police during an event thrown by the label. Meanwhile, Jahil works on a plan to debut a new duo he’s discovered, featuring his nephew, Angel, and Ayanna’s assistant.