Quest for Fire
S7, E1: The Taylors vacation at a Lake Michigan resort... while Tim tries to give MORE POWER to the BBQ concept, Randy meets with Lauren and Brad breaks up with Angela. Mark's changing, but is it for the better? Tim is seriously considering quitting Tool Time and moving permanently to this country resort.