Kamp Koral: SpongeBob's Under Years Quest for Tire / Cabin of Curiosities
S1, E3: The weekly food delivery truck goes missing, so the campers must hunt it down like their primal ancestors. A mysterious cabin of odd campers have frightful fun with SpongeBob and Patrick after dark.