S1, E3: Dirk and Ruckus meet two college buddies with a bet to see who could get the worst tattoo. But they're not interested in cover-ups; Dirk is challenged to settle the score by making their tattoos even more ridiculous. Next they meet Kelly: she broke her ex's nose after catching him with another woman, but her one true regret is the tattoo she got in haste to represent moving on after her breakup.