Quien Nada Sabe, De Nada Duda
Сезон 1, серия 1: 1976: Despite his career being on the ropes, Oscar “Ringo” Bonavena arrives in Reno, Nevada, seeking a rematch against Muhammad Ali. There, he meets the man who bought his contract, Joe Conforte. In 1963, a young Ringo is suspended in a controversial fight in the Pan American Games.