S1, E5: “Yuu-chan, you’re good at drawing.”Minami-chan takes a peek at Yuu-chan’s notebook. When Minami-chan finds out Yuu-chan likes drawing pictures and manga, Yuu-chan hides her notebook, embarrassed. Then, Fuyumi-chan asks about Yuu-chan hanging out with a man the other day...