Quinton & Jeremy and Roman, Pierce & Sky
Сезон 1, серия 4: In this episode of MTV SUSPECT, Quinton suspects that his brother Jeremy's brain condition has returned and Pierce and his brother Roman suspect their mom Sky is supporting herself by getting money from different men.