Quit Smoking
시즌 1, 에피소드 2: While continuing on his karmic quest Earl (Jason Lee) is faced with the dilemma as to what bad deed he should tackle next. To quite smoking is one option, but this turns out to be a bigger challenge than Earl originally anticipates. Randy (Ethan Suplee) and Catalina (Nadine Velazquez) see this as an opportunity to trick him into apologizing to Donny (guest star Silas Weir Mitchell), an intimidating former classmate. Five years prior, Earl robbed a donut shop while wearing Donny's football jersey and let him spend two years in prison for the crime he committed. Earl not only receives forgiveness from Donny, but at the same time kicks his smoking habit while pushing Donny's mom (guest star Kathryn Joosten) to give up the addiction too. Meanwhile, Earl's ex-wife Joy (Jaime Pressly) finds Earl's video will, which leaves everything to her, and attempts to kill him. Eddie Steeples also stars.