Сезон 5, серия 15: When Lily and Marshall forget to fix up Ted on a blind date for Valentine's Day, they use one of Barney's many discarded girls to see if they may become Ted's future wife. Meanwhile, Robin's obnoxious colleague invites her to a party at his apartment.