Rabbit, Run
S2, E15: Carter is alarmed when Lori tells her shocking news about Ben. As Carter digs deeper into Ben's shocking secret life, Taylor urges Max to help Gabe get back on track. Meanwhile, Elizabeth has a plan to keep Lori away from her family.