Rabbit Tasting
S1, E6: Asuka and Mutsu go to check the trap they set. Just as they'd hoped, there's a rabbit caught in the trap, but there's no time to call in the reliable Homare! If they leave it, it might get away...! What will they choose to do for the sake of survival?!