Rabbit's Ruta-Wakening / Tigger's Shadow of a Doubt
Сезон 1, серия 1: Rabbit's Ruta-Wakening: The Super Sleuths devise a stakeout when Rabbit's rutabegas disappear from his garden at night. Tigger's Shadow of a Doubt: The only thing that can bounce as well as a Tigger is a Tigger's shadow - so when Tigger's disappears, he's afraid he'll have to bounce alone.