Race Against the Clock
Сезон 1, серия 1: In the first of six episodes, the brothers are in Sandnes, preparing for a season featuring the European Championship and the Olympics while their father and former coach, Gjert, is under investigation. Jakob is uncertain about his form after a long injury break. Henrik struggles with making ends meet. Filip, now injury-free, aims to return to the top.