Race for the Rigatoni Ribbon! / Roaming Around Rome
Сезон 1, серия 3: Mickey and the gang compete against cheatin' Piston Pietro in Rome. The Happy Helpers cover for a sick friend by giving a tour of Rome to a travel critic.