Nightwatch Nation Racing the Clock
S1, E6: In Baton Rouge, a brawl erupts in the back of Meghan and Dee's ambulance when an overdose patient wakes up swinging. Meanwhile, Ariel and Cunningham fear the worst as they rush to the scene of a flaming motorcycle wreck in Yonkers. And in Austin, when a truck swerves out of control, Kim and Audrey hope to find its missing driver at the bottom of a ravine.