Radi
S1, E4: The situation in Fuensanta is increasingly complicated. Ángel and Sonia, along with Omar and Fátima, are forced to perform ruqyah on Radi in the church of Río Blanco. Through the exorcism, Ángel discovers that something more than the evil caused by a jinn is hidden in those ruins.