Radiation & Rough Landings
시즌 2, 에피소드 17: When a female astronaut is found dead, Rosie and Villa launch into an investigation of America’s space program. Rosie navigates new dynamics regarding his latest health issue, and Villa’s long-lost brother returns to Miami.