Pensacola: Wings of Gold Raid on Osirak
S2, E6: While Hammer and Kelly go on a top secret mission, Burner and Spoon find they have their hands full when they try to look after Kelly's ostensibly prim and proper niece. It is revealed that Hammer was briefly a P.O.W. during the Gulf War.