Rails + Pitons + Pulley + Pipe + Salt
S5, E9: When Mac and the team are unable to prevent Department of Defense intel from falling into Codex�s hands, Mac must scale a vertical cliff using only gear he can cobble together himself to prevent the info�s transmission.