Raising Hell
S1, E4: After getting a clue about who may have wiped Clary's memories, the crew hunts down the High Warlock of Brooklyn, Magnus Bane. With all the warlocks in hiding from Valentine, the team lures Magnus out with an offer he can't refuse--a killer party and something very valuable.