Rallye Year 1972 - A Ford Success Story
S1, E3: The international championship for manufacturers was a rallye series which ran from 1970 to 1972. Car manufacturers such as Porsche, Renault and Ford all took part, with Ford having an exceptionally successful year in 1972.