시즌 2, 에피소드 10: When Derek's sister, Ingrid Rayne, is kidnapped by the dark spirit of Angelina d'Arcy, the Precept from the disgraced Montreal Legacy house, Derek and the group must spring into action to find her before time runs out and they lose her forever.