Ranx
S1, E25: The Aya Monitor is after a secret weapon on the deserted planet Ranx, and sends a massive army of Manhunters to retrieve it. While Hal, Kilowog and Razer are ordered to the planet, the Green Lantern Corps, led by Guy Gardner, launch a simultaneous attack to beat her to it.