Rape: A Modern Perspective
S4, E20: As Alicia represents a girl who accuses a classmate of rape, the case takes on a life of its own when the hacker group "Anonymous" takes notice and brings the trial into the public eye via the Internet. Also, Diane continues to be vetted for a possible Illinois Supreme Court seat and Kalinda becomes suspicious of Robyn. Jason Biggs returns as tech entrepreneur Dylan Stack.