Rappin' Drakken
S3, E11: When Drakken’s new mind control shampoo (lather, rinse, obey) fails to fly off grocery store shelves, he realizes that getting a mention in a famous rappers’ tune will give his product the street cred it needs. Unable to find a willing rap artist, he takes up the challenge himself by entering an “American Idol”-styled contest with his own Drakken rap. Ron is forced to take the stage with the “Naked Mole Rat Rap” in order to keep Drakken and his song out of the winner’s circle.