Rapunzel, Rapunzel
Сезон 2, серия 8: A man from Dean Munsch’s past checks in to the C.U.R.E. institute with plans to win her back, causing a jealous Brock to further question his relationship with Chanel. Meanwhile, Zayday and Chamberlain devise a plan to discover the origins of The Green Meanie killer with shocking results.