Restaurant: Impossible Rascal's BBQ & Crab House
S1, E3: Robert travels to Rascal's BBQ & Crab House in New Castle, Del., where many pass by but almost none stop to eat. Rascal's hides behind mountains of trash and one of the dirtiest kitchens Robert has seen.