Raspberry Cupcakes/Together We're Not Alone
Сезон 1, серия 4: RASPBERRY CUPCAKES: Re tries to teach the chickies to make raspberry tarts but first has to find the best way to get their attention. TOGETHER WE'RE NOT ALONE: When the friends lose their way in the forest, they retrace their steps by following the sounds they heard on their way in.