Rats, Bugs and Moles
S1, E8: Briggs Oil is celebrating its 30th Anniversary, and the party must go on, even in the wake of the intensified federal investigation into Hap's business dealings. Suspecting there's an informant in his ranks, Hap clamps down on security and nearly exposes his son, Wick, as the source of the leak. This leads Wick to recruit an unlikely accomplice in his desire to bring down his father.