Re-Birthday
S1, E10: It’s Davia’s birthday and the group is out for an epic bar-crawl. Jealousy develops between the romantic “rectangle” of Callie/Jamie/Gael/Bryan while Dennis causes friction between two friends. Meanwhile, Alice struggles with Sumi’s constant flirtations, and Mariana and Raj bond.