A+ Re Dirgantara
S1, E3: Behind Re’s annoying attitude that Kai finds unbearable, Re really loves his sister Jo, who is suffering from a critical illness. Kai quickly becomes Jo’s friend, which brings her closer to Re. Together, they smell something fishy about the school's ranking system.