Re-Entry
S4, E1: With violence in South Central ramping up, Franklin attempts to stop a gang war from exploding. Gustavo and Teddy deal with pipeline issues. Local reporter Irene Abe attempts to understand what’s happening to her neighborhood. Leon charts a new path.