Re-Entry
시즌 1, 에피소드 3: Skill Brat Renegades' Kid David and Luigi return from working the Justin Bieber tour and perform at Break LA with Casper as MC. The contest starts out as fun and games, but things quickly heat up on the dance floor as competitive tempers flare.