Re-Launch
S2, E1: Schmidt throws himself a “rebranding” party at which Jess, recently fired from her teaching job, volunteers to be a “shot girl” -- alongside a very jaded cocktail waitress (guest star Parker Posey). Meanwhile, Winston shows a different side of his personality after drinking some of Nick’s fruity concoctions, and Cece introduces the gang to her new boyfriend (guest star Nelson Franklin).