React Quotes
S5, E5: Marlo forges an alliance with a drug connect, who shows him a new communications trick. McNulty's case gets increased attention from the newspaper, in large part thanks to the addition of Templeton to the reporting team. Dukie turns to Cutty and Michael to hone his self-defense skills; Clay Davis finds a new ally; Bond raises his public profile; Levy and Herc prepare for litigation; Elena confronts McNulty about his behavior; Bubbles fears new opportunities; Greggs gets some overtime work; Omar shows patience as Marlo throws out his bait.