Сезон 1, серия 5: Mr. Bratt gives Margot an old scrapbook he found in the basement of the Biddle House. As she flips through the pages, she's sent on an unexpected journey to 1993 when her mom was a student at Port Lawrence High. As Margot delves deeper into the book, she learns secrets that have terrifying consequences.