Reading Other People's Scriptures
S1, E1: Throughout history, the world's sacred texts have held profound significance for the cultures that produced them. Consider five key reasons for the importance of studying them, from their accessibility and centrality to their cultures of origin to the wisdom they contain and the enlarged perspective they offer on our own traditions.