Reading the Signs
S4, E13: Elizabeth seeks creative solutions when the president of Sri Lanka's psychic convinces him to not move forward with a trade agreement with the U.S. Also, Alison grapples with guilt for missing the warning signs after her college roommate attempts suicide, and Henry makes an abrupt career decision.